Guru Tadika Diperkosa Bomoh Ketika Berubat !! ( Sumber Harian Metro )

Ibarat sudah jatuh di timpa tangga, tangga tu pula ada tahi ayam. Tujuan seorang guru tadika untuk berjumpa seorang bomoh untuk berubat menjadi pengalaman yang buruk apabila dirogol pula oleh bomoh berkenaan.


Masyarakat kita memang ramai yang mempercayai bomoh untuk mendapatkan pelbagai khidmat termasuk dalam soal kesihatan dan perubatan. Keadaan ini memberi ruang kepada bomoh-bomoh di luar sana yang hanya ingin mengambil kesempatan tidak kiralah dari segi wang ringgit malahan menjadikan pelanggan wanita yang tidak berpengetahuan dan tidak berdaya sebagai mangsa rogol untuk melepaskan nafsu serakah mereka semata-mata.


Seperti yang terpapar di Harian metro hari ini dimana seorang guru tadika yang ingin menyembuhkan penyakit yang dideritai nya dengan berjumpa dengan seorang bomoh telah dirogol pula. Seingat saya ini bukan kali pertama kes rogol yang melibatkan bomoh dilaporkan, disebabkan sikap sambil lewa masyarakat dan akibat terlalu percaya menyebabkan perkara sebegini berulang. Di harap masyarakat di luar sana dapat menjadikan kes ini sebagai satu pengajaran supaya ianya tidak berulang lagi dimasa akan datang...


Ini adalah petikan yang diambil dari Harian Metro :-






Kuala Terengganu: Sudahlah penyakit dideritai tidak sembuh, menjadi mangsa rogol pula. Demikian nasib seorang guru tadika ibarat sudah jatuh tangga apabila diperkosa bomah yang mengambil kesempatan ketika merawatnya kerana dipercayai terkena buatan orang.
Bomoh berusia 59 tahun dikenali sebagai Datuk F itu dikatakan mengambil kesempatan dalam bilik perubatan ketika mangsa tidak sedarkan diri selepas dijampi di rumahnya di Kampung Wakaf Tengah, di sini.
Difahamkan, penangan jampi serapah Datuk F menyebabkan mangsa tiba-tiba lemah dan membiarkan tubuhnya diratah sebelum dibenarkan pulang.
Menurut sumber, sebelum kejadian, mangsa yang berusia 28 tahun dikatakan ke rumah bomoh itu yang kononnya memiliki kepakaran merawat pesakit terkena buatan orang.
Katanya, mangsa yang percaya terkena buatan orang ke rumah bomoh itu sendirian untuk rawatan pada jam 10.30 malam, Ahad lalu.
"Mangsa yakin dengan kebolehan dan keikhlasan bomoh itu sehingga nekad pergi sendirian ke rumahnya tanpa memikirkan risiko," katanya,
Menurutnya, sebaik tiba di rumah Datuk F, mangsa dibawa msuk ke bilik perubatan sebelum diarahkanberbaring untuk memulakan rawatan.
Katanya, bomoh itu membaca jampi serapah kononnya bagi memulakan proses rawatan yang didakwa menyebabkan mangsa khayal, tetapi menyedari setiap perbuatan serta gerak-geri bomoh itu tanpa mampu melawan.
Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner K Manoharan, ketika ditemui mengesahkan menerima laporan kejadian itu yang dibuat seorang wanita  berusia 28 tahun dan bekerja sebagai guru tadika.
"Suspek kini direman," katanya










Tag : guru tadika, seorang bomoh, dirogol, bomoh, bomoh-bomoh, pelanggan wanita, mangsa rogol, nafsu serakah, Harian Metro, seorang guru tadika, berjumpa dengan seorang bomoh, kes rogol, mangsa rogol, dirogol, bomoh rogol, bomoh seks, seks bomoh, cerita lucah bomoh, cerita dirogol, bomoh cabul



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...